کارگاه تبیینی کاهش آسیب‌های اجتماعی به همت کانون نینوا برگزار شد
کارگاه تبييني کاهش آسيب‌هاي اجتماعي به همت کانون نينوا برگزار شد

کارگاه تبیینی کاهش آسیب‌های اجتماعی به همت کانون نینوا برگزار شد

سعيدي، از برگزاري کارگاه تبييني کاهش آسيب هاي اجتماعي با محوريت سبک زندگي اسلامي، به همت کانون فرهنگي هنري نينوا خبر داد.
شناسه خبر : 41861 تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

«مهری سعیدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد:کارگاه تبیینی کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت سبک زندگی اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری نینوا برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نینوا تصریح کرد: کارگاه تبیینی کاهش آسیب های اجتماعی با حضور حجت الاسلام عادلی مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه الزهرا (س) شهرستان بیله سوار و با شرکت اعضای کانون برپا شد.

وی اعلام داشت: تهاجم فرهنگی دشمنان در خصوص ایجاد رخنه و شکاف در بین نسل ها و تبیین مسئله سبک زندگی ایرانی و اسلامی از موضوع های مهم این کارگاه تبیینی بود.

سعیدی تاکید کرد: بیان مسائل تربیتی و تبیینی برای افزایش آگاهی های عمومی در زمینه رفتار با فرزندان و توصیه های اخلاقی از دیگر محورهای مطرح شده در این کارگاه است.

کارگاه تبييني کاهش آسيب‌هاي اجتماعي به همت کانون نينوا برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نینوا افزود: دشمنان اسلام و انقلاب تلاش می کنند تا با تغییر سبک زندگی اسلامی، زندگی غربی را بهترین سبک برای نوجوانان و جوانان کشورمان معرفی کنند اما باید نسل امروز را نسبت به این آسیب ها آشناتر کنیم.

سعیدی خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم با برگزاری چنین کارگاه های آموزشی و تبیینی، بتوانیم در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح عموم مردم تأثیرگذار باشیم.