10 هزار جلد کتاب در بین کانون های مساجد استان اردبیل توزیع شد
10 هزار جلد کتاب در بين کانون هاي مساجد استان اردبيل توزيع شد
در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی؛

10 هزار جلد کتاب در بین کانون های مساجد استان اردبیل توزیع شد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل گفت: 10 هزار جلد کتاب با همکاري و همياري اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي در راستاي تجهيز کتابخانه ها بين کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان توزيع شد.
شناسه خبر : 41735 تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۳

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: 10 هزار جلد کتاب با همکاری و همیاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تجهیز کتابخانه ها بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان توزیع شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از محورهای مهم فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد است که با ایجاد کتابخانه در مساجد به این امر مهم اهتمام ورزیده شد.

این مقام مسئول افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان از مهمترین اهداف تامین این زیر ساخت فرهنگی در کانون های مساجد است.

آمون اذعان داشت: هم اکنون بیش از 186 کتابخانه باز و مخزن دار در کانون ها مشغول ارائه خدمات کتابخانه ای هستند و بیش از 42 هزار عضو کتابخانه هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به اینکه امیدواریم توزیع این 10 هزار جلد کتاب موجب ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اعضای کانون های مساجد شود، ادامه داد: برگزاری مسابقه های مختلف کتابخوانی در مناسبت های ملی و مذهبی از جمله برنامه های هست که به همت کانون ها در بین اعضای و فعالین اجرا می شود و با استقبال مواجه است.

وی بیان کرد: رویکرد های نوینی در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی برای بچه های مسجد پیش بینی شده است که بزودی در سطح کانون های مساجد سراسر کشور اجرایی خواهد شد.