نشست تخصصی «ایران قوی، فرصت ها و چالش ها» در اردبیل برگزار شد
نشست تخصصي «ايران قوي، فرصت ها و چالش ها» در اردبيل برگزار شد
به مناسبت سالروز 19 مهرماه؛

نشست تخصصی «ایران قوی، فرصت ها و چالش ها» در اردبیل برگزار شد

نوعي اقدم گفت: ايران قدرت سوم جهان بود، هست و خواهد ماند و همين مسئله موجب عصبانيت آمريکا و زمينه دشمني با جمهوري اسلامي است.
شناسه خبر : 41457 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل، سردار «رحیم نوعی اقدم» در نشست تخصصی «ایران قوی، فرصت ها و چالش ها» همزمان با سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد با حضور فعالان کانون های مساجد و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی استان در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل گفت: هنرمندان امروز 2 وظیفه خطیر در قبال جمهوری اسلامی دارند یکی اینکه حماسه های انقلاب را با زبان هنر برای مردم بازگو کنند و دوم اینکه هجمه های که علیه جمهوری اسلامی به صورت فرهنگی، رسانه ای و مجازی را پیدا کرده و از حالت آفندی به پدافندی تبدیل و خنثی کنند.

فرمانده جبهه مقاومت تصریح کرد: انقلاب اسلامی با قیام روح الله برای از میان برداشتن طاغوت و سلطه آمریکا شروع شد و ملت ایران نیز به ندای ایشان لبیک گفتند و اراده ملت همراه با اراده الهی موجب پیروزی خون بر شمشیر شد.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به قدرت سوم جهان تبدیل شد و امروز شاهد تداوم این قدرت در سطح منطقه هستیم.

نوعی اقدم خاطر نشان کرد: ایران قدرت سوم جهان بود، هست و خواهد ماند و همین مسئله موجب عصبانیت آمریکا و زمینه دشمنی با جمهوری اسلامی است.

فرمانده جبهه مقاومت افزود: ما خواستیم پیروز باشیم و پیروز شدیم و پیروز هستیم چون ما خواستیم و همه اینها به همه اینها با اراده مردم صورت گرفت جگرگوشه های خود را در دوران انقلاب و جنگ دادیم دار و ندارمان و همه آنچه که داشتیم را در طبق اخلاص برای انقلاب نثار کردیم تا پیروز باشیم و امروز پیروز هستیم و همچنان قدرتمند خواهیم ماند.

نوعی اقدم عنوان کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس چنان ایستادگی کردند که دشمنان نتوانستند امامشان را به گودال قتلگاه ببرند.

وی اعلام داشت: ایران اولین کشور در جهان هست که پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد را مورد هدف قرار داد و حتی قدرت این را داریم که دوباره و هرچقدر که مورد تهدید قرار گرفتیم پایگاه های نظامی آمریکا را مورد هدف قرار دهیم.