همایش «بایسته‌های ایران قوی» برگزار می‌شود/بیش از 74 هزار نفر در برنامه‌های کانون‌های مساجد استان اردبیل شرکت داشتند
همايش «بايسته‌هاي ايران قوي» برگزار مي‌شود/بيش از 74 هزار نفر در برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد استان اردبيل شرکت داشتند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل؛

همایش «بایسته‌های ایران قوی» برگزار می‌شود/بیش از 74 هزار نفر در برنامه‌های کانون‌های مساجد استان اردبیل شرکت داشتند

آمون، با اشاره به برگزاري همايش «بايسته‌هاي ايران قوي» به مناسبت سالروز بيانات تاريخي مقام معظم رهبري در مورد کانون‌هاي مساجد گفت: تاکنون بيش از 74 هزار نفر در سطح استان در برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد شرکت داشتند.
شناسه خبر : 41373 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل، «مصطفی آمون» در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل به مناسبت 19 مهر ماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مورد کانون‌های مساجد، از برگزاری همایش «بایسته‌های ایران قوی» در این استان خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه فرهنگی روز چهارشنبه 20 مهرماه از ساعت 16 در سالن مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار می‌شود.

وی اعلام داشت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از جمله رونمایی از جزوه «بایسته های ایران قوی» به همت کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) و اجرای سرود با مشارکت اعضای گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) خواهد بود و منتخبان پویش « کربلای خانوادگی و خانواده کربلایی» نیز در این مراسم تقدیر و تجلیل خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تبیین «بایسته های ایران قوی» برای فعالان کانون های مساجد استان اردبیل از مهمترین محورهای برپایی این مراسم است.

آمون با اشاره به اینکه طی سه ماهه تابستان برنامه های اوقات فراغت از جمله برنامه های مهم کانون های مساجد با مشارکت نوجوانان و جوانان بود، خاطر نشان کرد: 584 کانون در اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت مشارکت داشتند که طی ارزیابی استانی 93 کانون تمامی برنامه های تدوین شده را به طور کامل اجرا کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی و مراکز تفریحی و فرهنگی و برگزاری دوره ها و کارگاه های مختلف از جمله فعالیت های در راستای پشتیبانی و حمایت از برنامه های اوقات فراغت است.

آمون عنوان کرد: طی هفته اخیر همزمان با هفته نیروی انتظامی تفاهم نامه همکاری کانون های مساجد با فراجا به امضا خواهد رسید و در خصوص پیرامون وقایع اخیر در حمایت از نیروی انتظامی نیز با مشارکت اعضای کانون های مساجد بیانیه ای صادر شد.