همایش بزرگ «مسجد، رسانه تبیین» در شهرستان بیله سوار برگزار شد
همايش بزرگ «مسجد، رسانه تبيين» در شهرستان بيله سوار برگزار شد
در آستانه 19 مهرماه؛

همایش بزرگ «مسجد، رسانه تبیین» در شهرستان بیله سوار برگزار شد

در آستانه 19 مهرماه، سالروز بيانات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، همايش بزرگ «مسجد، رسانه تبيين» در شهرستان بيله سوار برگزار شد.
شناسه خبر : 41317 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل، همایش بزرگ «مسجد، رسانه تبیین» به مناسبت سالروز بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور سردار «رحیم نوعی اقدم» از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت در مصلای شهرستان بیله سوار برگزار شد.

حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار در این همایش طی سخنانی گفت: منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص کانون های مساجد باید سرلوحه فعالیت های این مراکز قرار گیرد تا شاهد رشد فرهنگی در سطح مساجد باشیم.

 

وی تصریح کرد: فعالان کانون ها مساجد در مسئله جهاد تبیین باید کوشاتر باشند تا مواضع نظام و انقلاب اسلامی بهتر در بین عموم مردم روشن‌تر شود.

همايش بزرگ «مسجد، رسانه تبيين» در شهرستان بيله سوار برگزار شد

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: مقید بودن بچه های مسجد به فعالیت های فرهنگی و دینی و ترویج اشاعه دین مبین اسلام از جمله کارکردهای مساجد هست که به همت فعالان کانون ها پررونق تر شده است.

این گزارش می افزاید: در ادامه سردار «رحیم نوعی اقدم» فرمانده جبهه مقاومت نیز طی سخنانی اظهار کرد: امامین انقلاب هرگونه مذاکره با آمریکا را اشتباه می دانند چرا که استراتژی آمریکا در برابر ملت ایران همان ارباب - رعیتی است و هیچ تغییری نکرده است و کسی که موجودیت و استقلال و عزت ما را قبول نمی کند مگر می شود با آن وارد مذاکره شد.

وی افزود: در این سال ها همیشه ما پیروز میدان در برابر استکبار بودیم مگر آمریکا ارتش اول جهان نیست مگر آنها بهترین نیروی دریایی، ماهواره ها، تجهیزات و سلاح ها را ندارد و نفوذ خود را در بین کشورهای اسلامی افزایش نداده اند اما از اقتدار جمهوری اسلامی می ترسند چون همیشه ما پیروز بوده ایم و ما ابرقدرت و قهرمان هستیم.

سردار نوعی اقدم گفت: ما ملت ایران خواستیم و انقلاب پیروز شد و آمریکا خواست این انقلاب را خفه کند برای همین پس از پیروزی انقلاب آمریکا به اسرائیل ماموریت داد که از نقشه نیل تا فرات را ارائه کند اما با تدابیر امام راحل با تشکیل حزب الله این نقشه شوم اسرائیل نیز ناکام ماند و حزب الله که با 5 نفر شروع شده بود امروز به یک ادبیات در منطقه تبدیل شده است و با همه جنگ های که اسرائیل علیه این گروه راه انداخت تا خلع سلاح کند نتوانست و شاهد هستیم که امروز حزب الله با اقتدار در منطقه می تواند توطئه های دشمنان را ناکام بگذارد.

فرمانده جبهه مقاومت افزود: این قصه مقاومت از ابتدای انقلاب اسلامی است و دشمن به هیچ یک از خواسته خود نرسید و نتوانست هیچ یک خواسته ها ما را از بین ببرد و ما توانستیم یک قدرت جهانی را عاجز کنیم.

همايش بزرگ «مسجد، رسانه تبيين» در شهرستان بيله سوار برگزار شد