هیات شهدای گمنام کانون های مساجد تشکیل شد
هيات شهداي گمنام کانون هاي مساجد تشکيل شد

هیات شهدای گمنام کانون های مساجد تشکیل شد

آمون گفت: به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس، ويژه برنامه بزرگداشت «شهداي گمنام» در جوار يادمان شهداي گمنام برگزار شد. که در کنار آن هيات شهداي گمنام کانون هاي مساجد نيز تشکيل شد.
شناسه خبر : 41125 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه بزرگداشت «شهدای گمنام» در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار شد. که در کنار آن هیات شهدای گمنام کانون های مساجد نیز تشکیل شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این مراسم با هدف آشنایی بیشتر نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا در صحنه های انقلاب اسلامی در یادمان شهدای گمنام برگزار شد.

وی اعلام داشت: بچه های مسجد با تشکیل هیات شهدای گمنام در پاسداری از یاد و نام خون شهیدان وارد صحنه شده اند و به عنوان ادامه دهنده راه شهدا از حریم ولایت و نظام پاسداری می کنند.

آمون بیان کرد: قرائت قرآن کریم، زمزمه زیارت عاشورا، سینه زنی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) از جمله بخش های این مراسم بود.

«غلامعلی دهقانی» در ویژه برنامه بزرگداشت «شهدای گمنام» در جوار یادمان شهدای گمنام گفت: انقلاب اسلامی با شعار حاکمیت اسلام ناب محمدی با حضور همه اقشار مردم به رهبری امام خمینی در سال 57 جریان ساز شد و توانست پایه های حکومت طاغوت را از بین ببرد و ریشه ظلم را برکند.

مسئول انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: کشورهای استکباری ابله تر از صدام حسین پیدا نکردند که بتوانند راضی و ترغیب به جنگ با ایران شود در زمانی که ارتش کشور منسجم نبود و سپاه هنوز در ابتدای راه برای سازماندهی بود.

هيات شهداي گمنام کانون هاي مساجد تشکيل شد

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم حضور تک تک رزمندگان در جبهه را به رشته تحریر درآوریم باید برای هر روز آنها یک کتاب نگارش شود چون هر لحظه جنگ یک درس برای رزمندگان بود.

دهقانی اضافه کرد: امروز شما جوانان باید از این شهدا به عنوان الگوهای ماندگار درس بگیرید و بدانید که کشور را جوانان بودند که از لوس وجود دشمنان پاک کردند و از حریم ولایت دفاع کردند.