ویژه برنامه بزرگداشت «شهدای گمنام» برگزار می‌شود
ويژه برنامه بزرگداشت «شهداي گمنام» برگزار مي‌شود
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

ویژه برنامه بزرگداشت «شهدای گمنام» برگزار می‌شود

آمون گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، ويژه برنامه بزرگداشت «شهداي گمنام» در جوار يادمان شهداي گمنام اردبيل برگزار مي شود.
شناسه خبر : 41081 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۳۹

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل گفت: به همت هیأت شهدای گمنام کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه بزرگداشت «شهدای گمنام» در جوار یادمان شهدای گمنام اردبیل برگزار می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این برنامه معنوی و فرهنگی روز پنجشنبه 7 مهرماه از ساعت 16 در یادمان شهدای گمنام اردبیل برگزار می شود.

آمون اظهار داشت:این برنامه با هدف بزرگداشت هفته دفاع مقدس و آشنایی بیشتر نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت و تداوم راه شهدا در صحنه های انقلاب اسلامی برگزار می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: بچه های مسجد با تشکیل هیات شهدای گمنام در پاسداری از یاد و نام خون شهیدان وارد صحنه شده اند و به عنوان ادامه دهنده راه شهدا از حریم ولایت و نظام پاسداری می کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: قرائت قرآن کریم، زمزمه زیارت عاشورا، سینه زنی و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) از بخش های مهم این برنامه می باشد و «غلامعلی دهقانی» مسئول انجمن راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان اردبیل روایتگر ویژه این مراسم است.

وی افزود: این ویژه برنامه به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، خادمان شهدای گمنام، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.