مجالس عزاداری و سوگواری نبی مکرم اسلام و کریم اهل‌بیت (ع) در کانون‌های مساجد اردبیل برپا شد
مجالس عزاداري و سوگواري نبي مکرم اسلام و کريم اهل‌بيت (ع) در کانون‌هاي مساجد اردبيل برپا شد

مجالس عزاداری و سوگواری نبی مکرم اسلام و کریم اهل‌بیت (ع) در کانون‌های مساجد اردبیل برپا شد

آمون گفت: به مناسبت رحلت پيامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن المجتبي(ع)، اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل، مجالس عزاداري و سوگواري برپا داشتند.
شناسه خبر : 41039 تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: به مناسبت رحلت پیامبر مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن المجتبی(ع)، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مجالس عزاداری و سوگواری در آخرین روزهای ماه صفر برپا داشتند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل یادآور شد: ایستگاه های صلواتی و فرهنگی و پخش نذورات همزمان با سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن المجتبی (ع) به همت فعالان کانون های مساجد در سراسر استان برپا شد.

وی اضافه کرد: اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» برای حمایت از اقدامات های نیروهای انتظامی در مقابله با اغتشاشات اخیر و پاسخ دندان شکن به دشمنان اسلام و انقلاب در پی اهانت به قرآن کریم، پیامبر مکرم اسلام (ص) و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پرشور داشتند.

آمون خاطر نشان کرد: اعضای کانون های مساجد استان در این اجتماع با شعارهای انقلابی، حضور خود را در صحنه پاسداری از آرمان های انقلاب و اسلام به نمایش گذاشتند و اقدام های کوته فکرانه اراذل و اوباش را محکوم کردند.

این مقام مسئول افزود: بچه های مسجد هیچگاه این اهانت های افراد خود فروخته را تحمل نمی کنند و در برابر این هتاکی ها خواهند ایستاد.