روایتی از فعالیت‌های دو باب از کانون‌های مساجد استان اردبیل در کربلای معلی همزمان با اربعین حسینی
روايتي از فعاليت‌هاي دو باب از کانون‌هاي مساجد استان اردبيل در کربلاي معلي همزمان با اربعين حسيني

روایتی از فعالیت‌های دو باب از کانون‌های مساجد استان اردبیل در کربلای معلی همزمان با اربعین حسینی

کانون‌هاي فرهنگي هنري گلشن‌الرضا (ع) و قدس از استان اردبيل با حضور در کربلاي معلي، جهت خدمت به زوار اباعبدالله الحسين (ع)، ضمن برپايي موکب، فعاليت‌هاي مختلفي را در دستور کار خود قرار دادند.
شناسه خبر : 40697 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۴

«فرحناز حسین زاده» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل، از فعالیت و حضور موکب کانون فرهنگی هنری «گلشن الرضا (ع)» با عنوان موکب «ابوالحسنی» در نجف اشرف خبر داد و افزود: در این موکب تغذیه برای وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام پیش بینی شده است، علاوه بر این اتاق کودک، حضور مترجم، مداحی و استقرار روحانی برای پاسخگویی به شبهات نیز از دیگر خدماتی است که در این موکب ارایه می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری گلشن الرضا (ع) اردبیل تصریح کرد: علاوه بر این یک کاروان شامل دو دستگاه اتوبوس نیز برای اعضای کانون زائر اولی تدارک دیده ایم که به زودی راهی کشور عراق برای حضور در پیاده روی اربعین خواهند شد.

این گزارش می افزاید: «حسین میراضی» نیز در گفت وگویی با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل اظهار کرد: امسال موکب بزرگی به همت کانون فرهنگی هنری قدس در سه منطقه از کربلای معلی با عنوان «هیئت الرضا (ع)» فعالیت دارد که این مواکب به ترتیب در خیابان منتهی به بین‌الحرمین، باب الراس الشریف و همچنین یکی دیگر از خیابان های اطراف حرم مشغول به خدمت هستند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری قدس بیان کرد: پذیرایی صبحانه، ناهار و شام، شربت و آب آشامیدنی در این موکب برای زائران بارگاه ابا عبدالله الحسین(ع) ارائه خواهد شد.