پویش بزرگ «کربلای خانوادگی و خانواده کربلایی» به میزبانی کانون‌های مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود
پويش بزرگ «کربلاي خانوادگي و خانواده کربلايي» به ميزباني کانون‌هاي مساجد استان اردبيل برگزار مي‌شود
در آستانه اربعین حسینی؛

پویش بزرگ «کربلای خانوادگی و خانواده کربلایی» به میزبانی کانون‌های مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود

آمون گفت: برنامه‌هاي مختلفي به همت کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل در ايام اربعين حسيني امسال اجرا مي شود که از جمله آنها مي‌توان به برگزاري پويش بزرگ «کربلاي خانوادگي و خانواده کربلايي» اشاره کرد.
شناسه خبر : 40436 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۷

«مصطفی آمون» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان اردبیل اظهار کرد: ویژه برنامه‌های کانون های مساجد اردبیل با حداکثر توان و در راستای خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در قالب های مختلف برگزار می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: تبلیغ و ترویج روضه های خانگی و عزاداری های خانوادگی، برگزاری  پویش بزرگ «کربلای خانوادگی وخانواده کربلایی»، در سطح فضای مجازی از دیگر فعالیت های کانون های مساجد استان اردبیل به مناسبت اربعین حسینی است.

وی گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در بستر فضای مجازی از طریق شبکه های اجتماعی ایتا، بله، گپ و واتساپ به شماره 09018897103 ارسال کنند؛ همچنین تهیه فیلم کوتاه و عکس از حضور خانوادگی در این کنگره عظیم در راستای تداوم و ترویج فرهنگ عاشورایی از جمله موضوعاتی است که در این پویش مد نظر قرار داده شده است.

آمون تصریح کرد: برپایی مراسم های سخنرانی و عزاداری های ایام اربعین حسینی با رویکرد تبیین نهضت حسینی واقعه عاشورا و همچنین تدارک مراسم جاماندگان اربعین از دیگر برنامه ها است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل گفت: برگزاری مراسم یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده معظم آن دلاوران جان بر کف وهمچنین ایثارگران، برپایی حلقه های معرفتی با موضوع درس ها و عبرت های عاشورا نیز به همت فعالان کانون های مساجد اردبیل اجرا می شود.

آمون تصریح کرد: معربی و خوانش کتاب با موضوع امام حسین(ع) و اربعین، قرائت زیارت اربعین، اجرای برنامه ویژه کودکان مانند نقاشی و ... و اجرای خیابانی گروه های سرود و نمایش نیز از دیگر فعالیت ها به همین مناسبت است.