نمایشگاه کتاب به همت کانون «مشفقین» در مصلای اردبیل برپا شد
نمايشگاه کتاب به همت کانون «مشفقين» در مصلاي اردبيل برپا شد

نمایشگاه کتاب به همت کانون «مشفقین» در مصلای اردبیل برپا شد

توانا گفت: به همت علاقمندان و فعالان کانون فرهنگي هنري مشفقين، نمايشگاه کتاب با تخفيف ويژه در مصلاي اردبيل برپا شد.
شناسه خبر : 40249 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

«محمدرضا توانا» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل بیان کرد: به همت علاقمندان و فعالان کانون فرهنگی هنری مشفقین، نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه در مصلای اردبیل برپا شد و بازدید برای عموم آزاد است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشفقین تصریح کرد: این نمایشگاه کتاب به همت اعضای فعال کانون فرهنگی هنری مشفقین در مصلی اردبیل با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، مسئول ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان افتتاح شد.

وی گفت: برپایی این نمایشگاه کتاب، از یکم شهریور تا چهاردهم مهرماه و با تخفیف 20 تا 50 درصدی خواهد بود.

توانا اذعان داشت: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 13 و 17 الی 22 به صورت همه روزه می توانند به زیرزمین مصلی اردبیل مراجعه کنند.

نمايشگاه کتاب به همت کانون مشفقين در مصلاي اردبيل برپا شد

وی اضافه کرد: کتاب های ارائه شده در نمایشگاه شامل قرآن کریم، تاریخی، مذهبی، کودکان، علمی و تخیلی، رمان و سایر موضوع ها می باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مشفقین افزود: بیش از 30 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

توانا یادآور شد: کانون فرهنگی هنری مشفقین این نمایشگاه کتاب را با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی نماز جمعه اردبیل، شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل برگزار می کند.