تهیه 22 کولر آبی و پنکه برای نیازمندان به همت اعضای کانون‌های مساجد استان اردبیل
تهيه 22 کولر آبي و پنکه براي نيازمندان به همت اعضاي کانون‌هاي مساجد استان اردبيل

تهیه 22 کولر آبی و پنکه برای نیازمندان به همت اعضای کانون‌های مساجد استان اردبیل

آمون گفت: با مشارکت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) استان اردبيل، 22 دستگاه کولر آبي و پنکه به خانواده هاي نيازمند در مناطق گرمسيري استان اردبيل اهدا شد.
شناسه خبر : 39695 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مصطفی آمون» در مراسم اهدا بیش از 22 دستگاه کولر آبی و پنکه به خانواده های نیازمند استان، اظهار کرد: این تعداد کولر آبی و پنکه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان اردبیل و کانون های مساجد استان توزیع شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: از ابتدای سال و در آستانه ماه مبارک رمضان و عیدسعید غدیر، بیش از 2400 بسته گوشت قربانی با مشارکت مؤسسه حضرت خدیجه(س)، برنامه تلویزیونی سمت خدا و کانون های فرهنگی هنری مساجد در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان کرد: اهدای بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه به نوعروسان و ... از جمله اقدامات اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در مناسبت های مختلف است.

آمون، با تشکر از حمایت های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل تأکید کرد: حمایت آموزشی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در قالب «عدالت آموزشی» از جمله حمایت ها و همکاری های این ستاد از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و برنامه های مسجدمحور است.

وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ و هنر دینی و مسجدمحور انجام می شود و برنامه ریزی های مناسبی در جهت تقویت شبکه عظیم فرهنگی مسجدمحور در استان انجام شده است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: بیش از یک هزار برنامه در ایام تابستان برای پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در محلات و مساجد تدارک دیده شده است.

وی به برنامه های مناسبتی کانون ها نیز اشاره کرد و گفت: برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در ایام ماه های محرم و صفر توسط اعضای کانون های مساجد استان اردبیل اجرا می شود.