شبکه «سبلان» در آستانه محرم حسینی میزبان اجرای زنده گروه سرود کانون الهادی (ع) اردبیل شد
شبکه «سبلان» در آستانه محرم حسيني ميزبان اجراي زنده گروه سرود کانون الهادي (ع) اردبيل شد

شبکه «سبلان» در آستانه محرم حسینی میزبان اجرای زنده گروه سرود کانون الهادی (ع) اردبیل شد

هاتفي‌پور از اجراي زنده گروه سرود کانون فرهنگي هنري الهادي (ع) اردبيل به ميزباني برنامه «گئجله لر» شبکه سبلان به مناسبت فرا رسيدن ايام محرم خبر داد.
شناسه خبر : 39669 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

«مرتضی هاتفی پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، با اشاره به اینکه هنر یکی از مهمترین ابزارها در ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی، محسوب می شود، بیان کرد: در این راستا و در آستانه ایام محرم حسینی، گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) اردبیل با حضور در برنامه «گئجله لر» شبکه سبلان به صورت زنده به اجرای سرودی با مضامین سوگواری برای اباعبدالله پرداختند.

مدیر کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) اردبیل ادامه داد: اعضای گروه سرود این کانون از مدت ها قبل اقدام به تمرین سرودهایی با محوریت قیام عاشورا و ایام محرم کرده بودند که در طول این ایام و در برنامه های مختلف اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اعضای گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) استان اردبیل پیش از این نیز با هنرنمایی و اجرای سرودهای مختلف تلاش کرده اند تا مروج هنر انقلاب و سرودهای آئینی باشند، تصریح کرد: اجرای هرکدام از این سرودها همواره با استقبال از سوی اقشار مختلف مواجه شده است و امیدوارم بتوانیم این مسیر را همچون گذشته با موفقیت ادامه داده و گامی در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ دینی برداریم.