ائمه جماعات رکن محوری در فعالیت های فرهنگی مساجد هستند
ائمه جماعات رکن محوري در فعاليت هاي فرهنگي مساجد هستند

ائمه جماعات رکن محوری در فعالیت های فرهنگی مساجد هستند

آمون گفت: مديرمسئولان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بايد با ائمه جماعات همکاري لازم را داشته باشند چرا که ائمه جماعات رکن محوري در فعاليت هاي فرهنگي مساجد هستند.
شناسه خبر : 39490 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مصطفی آمون» در گردهمایی مدیرمسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمی گفت: مدیرمسئولان کانون های مساجد باید با ائمه جماعات همکاری لازم را داشته باشند چرا که ائمه جماعات رکن محوری در فعالیت های فرهنگی مساجد هستند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برای اینکه زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد فراهم شود باید در تحقق مسجد طراز اسلامی که یکی از رسالت های مهم کانون های مساجد است تلاش کرد.

این مقام مسئول اعلام داشت: تفاهم نامه همکاری برای اجرای طرح عدالت آموزشی بین کانون های مساجد و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) منعقد شده و مهمترین هدف اجرای این طرح برای افزایش ارتقای علمی و درسی نوجوانان و جوانان در مساجد است.

آمون اضافه کرد: دستگاه های اجرایی و فرهنگی ظرفیت های زیادی برای پشتیبانی از فعالیت های اوقات فراغت کانون های مساجد دارند. حوزه هنری استان نیز پشتیبانی خوبی از گروه های سرود و نمایش بچه های مسجد دارد و مدیران کانون ها باید از این ظرفیت به خوبی بهره مند شوند.