همگرایی و کار جهادی در برنامه‌ریزی متولیان فرهنگی مساجد امری ضروری است
همگرايي و کار جهادي در برنامه‌ريزي متوليان فرهنگي مساجد امري ضروري است
امام جمعه گرمی:

همگرایی و کار جهادی در برنامه‌ریزی متولیان فرهنگی مساجد امری ضروری است

حجت الاسلام صفري گفت: متوليان فرهنگي بايد به صورت جهادي و با همگرايي، برنامه‌ريزي لازم براي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي داشته باشند چرا که موازي‌کاري در اين حوزه، آسيب‌هاي جدي به کارهاي فرهنگي ايجاد مي‌کند.
شناسه خبر : 39489 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، حجت الاسلام «یدالله صفری» در آئین افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمی که در یکم مردادماه برگزار شد، بیان کرد: متولیان فرهنگی باید به صورت جهادی و متحد اقدام به برنامه ریزی  فرهنگی نمایند بخاطر اینکه موازی کاری در این حوزه، آسیب های جدی به کارهای فرهنگی ایجاد می کند.

امام جمعه گرمی تصریح کرد: مهم ترین رقیب برای اقدامات فرهنگی، فضای مجازی است که باید با برنامه های فرهنگی مناسب در مقابل آن ایستاد.

وی اذعان داشت: از وظایف مهم فعالان فرهنگی مساجد «جهاد فرهنگی» و «جهاد تبیین» است که باید برای پیشرفت در این عرصه، مسئولیت پذیر بود.

حجت الاسلام صفری اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی برنامه ریزی پیچیده ای برای تهاجم فرهنگی دارند و باید در مقابل عناصر فرهنگی همچون فعالان کانون های مساجد هوشیارتر و با عزم راسخ به مقابله با این توطئه ها بپردازند.