ایام اوقات فراغت نیازمند برنامه ریزی دقیق و اقدامات فوری است
ايام اوقات فراغت نيازمند برنامه ريزي دقيق و اقدامات فوري است
سرپرست ستاد فهمای استان اردبیل:

ایام اوقات فراغت نیازمند برنامه ریزی دقیق و اقدامات فوری است

آمون گفت: بهترين فرصت براي جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، ايام اوقات فراغت مي باشد که نيازمند برنامه ريزي دقيق و اقدامات فوري است.
شناسه خبر : 39452 تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مصطفی آمون» در جلسه بررسی طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان کوثر که در 29 تیرماه برگزار شد طی سخنانی بیان کرد: بهترین فرصت برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد، ایام اوقات فراغت می باشد که نیازمند برنامه ریزی دقیق و اقدامات فوری است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: همه متولیان مساجد باید تلاش کنند مساجد را محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی محلات قرار دهند.

این مقام مسئول یادآور شد: کانون‌های فرهنگی و هنری در کنار پایگاه‌های مقاومت بسیج، امام جماعت و هیات امنا باید پرچمدار جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و اجرای برنامه‌های فرهنگی مسجدمحور باشند.

ايام اوقات فراغت نيازمند برنامه ريزي دقيق و اقدامات فوري است

آمون اضافه کرد: با کسب عناوین برتر استانی و کشوری در زمینه هنرهای نمایشی، سرود و ... نشان می دهد که استعدادهای برتر فرهنگی و هنری در استان اردبیل و شهرستان کوثر وجود دارد که تلاش می کنیم با برنامه ریزی کامل این استعدادهای هنری را ارتقاء دهیم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به وجود بیش از 580 کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل اشاره کرد و گفت: عمران معنوی و فرهنگی مساجد در کنار عمران و آبادانی مساجد حائز اهمیت است و برای رسیدن به مسجد طراز اسلامی باید کارکردهای مختلف مساجد در جامعه اسلامی محقق شود.