کانون‌های مساجد در فعالیت های فرهنگی مساجد نقش تعیین کننده دارند
کانون‌هاي مساجد در فعاليت هاي فرهنگي مساجد نقش تعيين کننده دارند

کانون‌های مساجد در فعالیت های فرهنگی مساجد نقش تعیین کننده دارند

حجت الاسلام اصغري گفت: کانون هاي مساجد در فعاليت هاي فرهنگي مساجد، به ويژه در مناطق روستايي و محروم به عنوان تنها مرکز فرهنگي، نقش تعيين کننده اي دارند.
شناسه خبر : 39286 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، حجت الاسلام «محمود اصغری» در افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان سرعین گفت: کانون های مساجد در فعالیت های فرهنگی مساجد نقش تعیین کننده دارند به ویژه این مراکز در مناطق روستایی و محروم به عنوان تنها مرکز فرهنگی شناخته می شوند.

امام جمعه سرعین تصریح کرد: مراکز فرهنگی همچون کانون های فرهنگی هنری مساجد برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، باید به امکانات و تجهیزات روز مجهز باشند تا در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد با مشکل مواجهه نشوند.

حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد افسران جنگ نرم هستند، تاکید کرد: مسئولان کانون ها بایستی برنامه ریزی جدی در جهت احیا و تقویت کارکردهای مساجد داشته باشند.

مدیران کانون های مساجد، جهادگران عرصه فرهنگی هستند

در ادامه این نشست «مصطفی آمون» نیز گفت: فعالیت های فرهنگی با محوریت مساجد یک مجاهدت را می طلبد و مدیران کانون ها به عنوان جهادگران فرهنگی حضور ویژه ای در این عرصه داشته باشند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به جنگ شناختی تصریح کرد: دشمن در عرصه جنگ شناختی دشمن در صدد ایجاد یأس و ناامیدی است و در این بین مهمترین هدف دشمن، نوجوانان و جوانان هستند.

آمون خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی دقیق فرهنگی هنری در مساجد می توان آثار اقدامات دشمنان را خنثی و بی اثر کرد.

وی اضافه کرد: می توان با جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و استفاده از خلاقیت و استعدادهای آنها، برنامه های ابتکاری و متنوعی را خلق کرد.