ستاد فهمای استان اردبیل با قرارگاه آموزشی بنیاد احسان ستاد فرمان امام (ره) تفاهم‌نامه امضا کرد
ستاد فهماي استان اردبيل با قرارگاه آموزشي بنياد احسان ستاد فرمان امام (ره) تفاهم‌نامه امضا کرد

ستاد فهمای استان اردبیل با قرارگاه آموزشی بنیاد احسان ستاد فرمان امام (ره) تفاهم‌نامه امضا کرد

ستاد فهماي استان اردبيل و قرارگاه آموزشي بنياد احسان ستاد فرمان امام خميني (ره)، تفاهم نامه همکاري طرح «رويش بچه‌هاي مسجد احسان» را با مشارکت ۲۰ کانون فرهنگي هنري امضا کردند.
شناسه خبر : 39171 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، تفاهم نامه همکاری طرح «رویش بچه‌های مسجد احسان» بین ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل و قرارگاه آموزشی بنیاد احسان ستاد فرمان امام خمینی (ره) با مشارکت ۲۰ کانون فرهنگی هنری در راستای اجرای عدالت آموزشی امضاء شد.

«مصطفی آمون» سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و «حمید سلیمی» مسئول قرارگاه عدالت آموزش بنیاد احسان ستاد فرمان امام خمینی (ره) این تفاهم نامه همکاری را امضاء کردند و با امضای این تفاهم نامه، کلاس‌های علمی و آموزشی مسجد محور در ۲۰ مسجد منتخب استان برگزار می شود.

طرح «رویش بچه‌های مسجد احسان» در راستای تقویت دروس دانش آموزان در مناطق کم‌تر برخوردار، روستایی و مرزی استان اردبیل و در بستر مساجد و در جهت ارتقاء کیفیت یادگیری و سطح تحصیلی کودکان و نوجوانان و تحقق عدالت آموزشی و تربیتی منعقد شد.

معرفی دانش آموزان آسیب دیده و نیازمند محلات و همکاری در اجرای برنامه های مختلف آموزشی و تربیتی به ستاد اجرایی استان، حمایت از طرح ها و برنامه ها با ایجاد هماهنگی برای حضور و استفاده از فضای مساجد و کانون های مساجد، پیگیری فعالیت‌ها و هماهنگی جهت اجرایی نمودن اهداف تفاهم نامه  با تدوین و ابلاغ نقش ها و مسئولیت های کانون‌های مساجد منتخب از جمله تعهدات این تفاهم نامه است.