افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت در دفتر امام جمعه شهرستان نمین برگزار شد
افتتاحيه طرح غني سازي اوقات فراغت در دفتر امام جمعه شهرستان نمين برگزار شد

افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت در دفتر امام جمعه شهرستان نمین برگزار شد

حجت الاسلام اسدزاده گفت: تربيت و معرفت نوجوانان و جوانان در مسجد ارتقاء مي يابد به همين جهت مسئولان مسجدي هميشه مايه قوت و قدرت در کشور بوده اند.
شناسه خبر : 39112 تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، حجت الاسلام «عظیم اسدزاده» در برنامه افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت و گردهمایی مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان نمین که روز 16 تیر ماه برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: تربیت و معرفت نوجوانان و جوانان در مسجد ارتقاء می یابد به همین جهت مسئولان مسجدی همیشه مایه قوت و قدرت در کشور بوده اند.

امام جمعه شهرستان نمین تصریح کرد: اولین اقدام پیامبر اسلام(ص)، بنای مسجد بود که در این مکان مقدس، کارکردها و برنامه های دینی و تمام شئونات و شعائر دینی در مسجد صورت بگیرد.

وی افزود: اوقات فراغت فرصت بسیار مهمی برای مسئولان مسجدی است تا بتوانند نوجوانان و جوانان را به مساجد جذب کنند.

حجت الاسلام اسدزاده عنوان کرد: وظیفه خیلی مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد، حساس بوده و باید کارکردهای مساجد احیا شود.

در ادامه برنامه «مصطفی آمون» گفت: اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت با اولویت فرهنگی، دینی و هنری با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و حرکت های موثر در کاهش آسیب های اجتماعی است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: در ایام تابستان، بهترین مکان پایگاه برای اجرای برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت، مساجد می باشد.

وی خاطر نشان کرد: از اولویت های برنامه اوقات فراغت، اجرای جشنواره های مختلف، مسابقات ورزشی و اردوهای فرهنگی برای ایجاد فضای بانشاط دینی به نوجوانان و جوانان خواهد بود.