کارگاه آموزشی «با هم تا بهشت» به مناسبت هفته ازدواج در اردبیل برگزار شد
کارگاه آموزشي «با هم تا بهشت» به مناسبت هفته ازدواج در اردبيل برگزار شد
ویژه زوج‌های جوان کانون‌های مساجد استان؛

کارگاه آموزشی «با هم تا بهشت» به مناسبت هفته ازدواج در اردبیل برگزار شد

آمون گفت: به مناسبت هفته ازدواج، کارگاه آموزشي «با هم تا بهشت» ويژه زوج هاي جوان اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در اردبيل برگزار شد.
شناسه خبر : 38799 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مصطفی آمون» گفت: به مناسبت هفته ازدواج، کارگاه آموزشی «با هم تا بهشت» ویژه زوج های جوان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در اردبیل برگزار شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار شد که استقبال خوبی از طرف زوج های جوان قرار گرفت.

این مقام مسئول اعلام داشت: چنین برنامه های آموزشی برای زوجین می تواند مشاوره برای ایجاد نشاط و قوت در خانواده ها شود و مقدمه برای کاهش درگیری های زوجین و طلاق در سطح جامعه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مشکلات و اتفاقات طلاق، ناشی از عدم آگاهی و آموزش زوجین جوان است که برگزاری چنین کارگاه آموزشی می تواند در افزایش آگاهی و حل اختلاف تاثیرگذار باشد.

آمون یادآور شد: هم گرایی و فهم مشترک در بین اعضای خانواده، شیوه های فرزند پروری، روش های گسترش تحکیم بنیان خانواده، توجه به مسائل اخلاقی در خانواده و حفظ احترام متقابل از جمله سرفصل های مطرح شده در این کارگاه آموزشی بود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: با ازدواج، یک مسئولیت عمیق اجتماعی در بین زوجین به وجود می آید و ازدواج موفق همراه با معنویت و تکیه بر بنیان دین مبین اسلام در تحکیم خانواده بسیار موثر است.