ائمه جماعات و فعالان کانون‌های مساجد باید برای تقویت جبهه فرهنگی همواره در صحنه باشند
ائمه جماعات و فعالان کانون‌هاي مساجد بايد براي تقويت جبهه فرهنگي همواره در صحنه باشند
امام جمعه جعفرآباد:

ائمه جماعات و فعالان کانون‌های مساجد باید برای تقویت جبهه فرهنگی همواره در صحنه باشند

حجت الاسلام طالبي گفت: براي تقويت جبهه فرهنگي و مقابله با دسيسه هاي دشمن، ائمه جماعات و فعالان کانون هاي مساجد همواره بايد در صحنه باشند.
شناسه خبر : 38680 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، حجت الاسلام «محمد حسین طالبی» در دیدار سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: برای تقویت جبهه فرهنگی و مقابله با دسیسه های دشمن، باید ائمه جماعات و فعالان کانون های مساجد در صحنه باشند.

امام جمعه جعفرآباد تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور نخبه های فرهنگی توانسته کارهای ارزشمندی در مناطق محروم و روستایی انجام دهد.

وی اظهار داشت: با همدلی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان می توان در مناطق دورافتاده و روستایی، عقب ماندگی فرهنگی را جبران کنیم.

حجت الاسلام طالبی افزود: با حضور فعال در جبهه های فرهنگی، می توان این سرمایه گذاری وسیع دشمنان علیه فرهنگ ایران اسلامی را خنثی کرد.

در ادامه این دیدار، «مصطفی آمون» با اشاره به اینکه غنی سازی اوقات فراغت فرصت مناسبی برای حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت های کانون های مساجد است، خاطر نشان کرد: 582 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و محروم و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد، توجه ویژه به اهمیت آسیب های اجتماعی در برنامه ریزی فرهنگی می باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب همیشه به دنبال دسیسه چینی برای ایجاد آسیب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه اسلامی و انقلابی ایران هستند که باید با برنامه ریزی دقیق بتوانیم این توطئه ها را خنثی و زمینه آگاهی بخشی به نسل جدید را در کانون های مساجد فراهم کنیم.