ویژه‌برنامه‌های کانون‌های مساجد استان اردبیل به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تشریح شد
ويژه‌برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد استان اردبيل به مناسبت هفته بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکايي تشريح شد

ویژه‌برنامه‌های کانون‌های مساجد استان اردبیل به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تشریح شد

«مصطفي آمون» ضمن تشريح برنامه هاي فعالان کانون هاي مساجد به مناسبت هفته بازخواني و افشاي حقوق بشر آمريکايي، گفت: فعالان کانون هاي مساجد نقش مهمي در افشاي جنايت هاي حقوق بشر آمريکايي دارند.
شناسه خبر : 38538 تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۹

«مصطفی آمون» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، به تشریح فعالیت‌های کانون های مساجد این استان به مناسبت هفتم تیرماه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی پرداخت.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: اعضا و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این ایام با هدف آگاهی بخشی و روشنگری نسبت به جنایات و حقوق بشر دروغین آمریکایی برنامه های خودجوش و ابتکاری متعددی را برگزار خواهند کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: از برنامه های مهم هفتم تیرماه، برگزاری جلسه های پرسش و پاسخ و نشست‌های بصیرت افزایی در مساجد با موضوع بررسی ابعاد حادثه هفتم تیر، جنایات منافقین و معرفی شهدای هفتم تیر و روشنگری و تبیین جنایات آمریکا توسط ائمه جماعات در بین الصلاتین می باشد.

آمون خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر گرافیک با موضوع حقوق بشر دروغین آمریکایی و جنایات مدعیان حقوق بشر و برپایی نشست های روشنگرانه در مساجد و کانون ها فرهنگی هنری و بازخوانی ابعاد جنایات وحشیانه منافقین در به شهادت رساندن مردم بیگناه کوچه و بازار از دیگر برنامه ها است.

وی افزود: همچنین انتشار بروشورهای تبیینی متناسب با محورهای تعیین شده جهت عرضه در مساجد، دیدار با خانواده معظم شهدا به مناسبت هفتم تیرماه، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع اقلام فرهنگی از جمله بروشور و کتاب نیز از دیگر فعالیت های کانون های مساجد استان اردبیل به مناسبت این ایام است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: از دیگر برنامه های بچه های مسجد در این ایام، معرفی و اکران فیلم ها و مستندهای منتخب مرتبط با موضوع هفتم تیرماه و جنایات منافقین همچون ماجرای نیمروز در مساجد و کانون ها و تولید و انتشار محتوایی مربوط به فضای مجازی است.