برگزاری سلسله نشست‌های «سبک زندگی دینی» در مساجد منتخب اردبیل
برگزاري سلسله نشست‌هاي «سبک زندگي ديني» در مساجد منتخب اردبيل
مدیر کانون فرهنگی هنری حجت بن الحسن (عج) خبر داد؛

برگزاری سلسله نشست‌های «سبک زندگی دینی» در مساجد منتخب اردبیل

عليپور گفت: سلسله نشست هاي «سبک زندگي ديني» در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد منتخب اردبيل، ويژه اعضاي فعال برگزار مي شود.
شناسه خبر : 38500 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فرزاد علیپور» گفت: در 10 کانون فرهنگی هنری مساجد منتخب اردبیل، سلسله نشست های «سبک زندگی دینی» ویژه اعضای فعال برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حجت بن الحسن (عج) تصریح کرد: هدف از اجرای این سلسله نشست ها، افزایش سطح آگاهی عمومی نوجوانان و جوانان نسبت به مسئله سبک زندگی دینی است.

 

وی ادامه داد: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری، سبک زندگی دینی یکی از مهمترین موضوع های اجتماعی روز است که باید توجه ویژه ای شود.

 

علیپور بیان کرد: برای کم رنگ تر جلوه دادن فرهنگ دینی و اسلامی، دشمنان در حال القا فرهنگ و روش های سبک زندگی غربی به نوجوانان و جوانان هستند تا آنها را از فرهنگ و آداب و سنن خود دور کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حجت بن الحسن (عج) یادآور شد: در فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی صفات اخلاقی بسیاری وجود دارد که موجب روابط اجتماعی سالم می شود که همه این موارد برای دشمنان یک آسیب شناخته می شود چراکه آنان نیازمند نفوذ بر فرهنگ و سنت های کشور هستند.

 

علیپور افزود: برای داشتن یک زندگی سالم و اجتماعی، باید چنین نشست ها با هدف بیان تعالیم اسلامی برگزار شود تا فطرت بشری با کمک آموزه های دینی بتواند به عنوان یک الگو شناخته شود.