ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل با قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد
ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان اردبيل با قرارگاه فرهنگي حضرت فاطمه زهرا (س) تفاهم‌نامه همکاري امضا کرد

ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل با قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل با هدف تعامل هرچه بيشتر و گسترش همکاري‌ها، با قرارگاه فرهنگي حضرت فاطمه زهرا (س) تفاهم‌نامه همکاري امضا کرد.
شناسه خبر : 38410 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) با هدف گسترش همکاری های دوجانبه تفاهم نامه همکاری به امضا رساند.

«مصطفی آمون» در جریان برگزاری جلسه امضای این تفاهم نامه با اشاره به اینکه همدلی و همکاری نهادهای فرهنگی می تواند به انسجام بخشی در فعالیت ها منجر شود، گفت: از مهم ترین اهداف این تفاهم نامه، ایجاد همکاری و هم افزایی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی در محلات با رویکرد مسجد محوری و افزایش روحیه نشاط در بین آحاد مردم می باشد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، ظرفیت های خوبی برای تربیت نوجوانان و جوانان در سطح محلات و مساجد فراهم می شود.

وی اظهار داشت: تقویت اصول و باورهای دینی انقلاب اسلامی در جوانان و جهت دهی به فعالیت های فرهنگی و هنری و ارتقا سطح فعالیت ها و کارکردهای برای رساندن نقش مساجد به طراز اسلامی از مهمترین سطح همکاری این 2 نهاد فرهنگی است.

آمون ادامه داد: سعی می کنیم برنامه های فرهنگی، هنری، قرآنی و اجتماعی در مساجد، بصورت منسجم برگزار شود تا فعالیت ها و استعدادهای نوجوانان و جوانان در مساجد به خوبی دیده شود.

در ادامه این جلسه «علی حسن زاده» خاطر نشان کرد: کارگروه های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) تشکیل شده است که امیدواریم با همکاری و ارتباط دهی این کارگروه های بتوانیم محورهای عملیاتی خوبی در سطح محلات شهر اردبیل برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کنیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: برنامه های تخصصی همچون پیشگیری از آسیب های اجتماعی، خانواده، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، مهدویت، سواد رسانه ای، جهاد تبیین و مشاوره ها از جمله فعالیت های مشترک خواهد بود.