انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین ستاد فهما استان با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل
انعقاد تفاهم نامه همکاري مابين ستاد فهما استان با سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري اردبيل

انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین ستاد فهما استان با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل جهت همکاري با سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري اردبيل، تفاهم نامه همکاري امضاء کرد.
شناسه خبر : 38355 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل جهت همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

«مصطفی آمون» در جلسه امضای این تفاهم نامه، گفت: این تفاهم نامه برای تحقق مسجد طراز اسلامی و همکاری بیش از پیش با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل می باشد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: با افزایش تنوع برنامه ها و فعالیت های فرهنگی هنری، باعث ایجاد فضا و بستر برای حضور نوجوانان و جوانان در مساجد می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: افزایش نشاط روحی، غنی سازی اوقات فراغت، آگاهی بخشی به آحاد جامعه نسبت به حقوق شهروندی و آشنایی عموم مردم با ظرفیت های شهر اردبیل از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

آمون اضافه کرد: اردوهای فرهنگی با رویکرد سبک زندگی و آداب شهروندی و برگزاری دوره های آموزشی از جمله برنامه های آتی این ستاد می باشد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: با انعقاد این تفاهم نامه، آثار و تولیدات کانون های مساجد در بخش هنری از جمله سرود، تئاتر، فیلم و انیمیشن که با موضوع آداب شهروندی و مسجدی باشد حمایت و پشتیبانی می شود.

مدیر عامل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تاکید کرد: آماده استفاده از ظرفیت های شهری برای برنامه های فرهنگی است و امیدواریم فعالان کانون های مساجد نیز از این فرصت مناسب بهره مند شوند تا شاهد افزایش فعالیت های فرهنگی در سطح شهر اردبیل باشیم.

«اباصلت ابراهیمی» با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی محله محور می توانند در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ شهری و شهروندی موثر باشد، اظهار داشت: همکاری و تعامل با کانون های مساجد فرصت مغتنمی برای این نهاد است و عقد تفاهم نامه می تواند موجب تقویت برنامه های فرهنگی در سطح شهر اردبیل باشد.