30 بسته معیشتی توسط کانون شهید نونهال اردبیل توزیع شد
30 بسته معيشتي توسط کانون شهيد نونهال اردبيل توزيع شد
بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت؛

30 بسته معیشتی توسط کانون شهید نونهال اردبیل توزیع شد

احمدي گفت: بمناسبت گراميداشت دهه کرامت، اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري شهيد نونهال با مشارکت خيرين محله، به تعداد 30 بسته معيشتي جهت حمايت از خانواده هاي نيازمند و محروم، تهيه و توزيع کرد.
شناسه خبر : 38098 تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «بیوک احمدی» گفت: بمناسبت گرامیداشت دهه کرامت، اعضای فعال کانون فرهنگی هنری شهید نونهال با مشارکت خیرین محله، به تعداد 30 بسته معیشتی جهت حمایت از خانواده های نیازمند و محروم، تهیه و توزیع کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نونهال تصریح کرد: بسته های معیشتی با مشارکت خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تهیه و به خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

وی اعلام داشت: اقلام تهیه شده در این بسته معیشتی شامل روغن مایع، نمک، انواع حبوبات، ماکارونی، قند و شکر و سایر موارد مورد نیاز بود.

احمدی تاکید کرد: کانون فرهنگی هنری شهید نونهال یاری گر خانواده های نیازمند بوده و از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا الان، بسته های معیشتی تهیه و توزیع می کند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید نونهال افزود: برای ایجاد جهاد همدلی در بین اعضای کانون و مردم و در راستای عمل به منویات مقام معظم در خصوص حمایت از خانواده های محروم، این حرکت ادامه دارد.

احمدی اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا این حرکت خداپسندانه که با دل های پاک و بزرگ اعضای کانون انجام می شود به دست نیازمند واقعی برسد.