آغاز مسابقات ورزشی کانون الهادی(ع) اردبیل با شعار «ورزش، نشاط و سلامتی»
آغاز مسابقات ورزشي کانون الهادي(ع) اردبيل با شعار «ورزش، نشاط و سلامتي»

آغاز مسابقات ورزشی کانون الهادی(ع) اردبیل با شعار «ورزش، نشاط و سلامتی»

هاتفي پور گفت: اعضاي ورزشکار و علاقمند کانون فرهنگي هنري الهادي(ع)، مسابقات ورزشي را با شعار «ورزش، نشاط و سلامتي» شروع کردند.
شناسه خبر : 37659 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مرتضی هاتفی پور» گفت: اعضای ورزشکار و علاقمند کانون فرهنگی هنری الهادی(ع)، مسابقات ورزشی را با شعار «ورزش، نشاط و سلامتی» شروع کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) تصریح کرد: برنامه ها و فعالیت های کانون باتوجه به کاهش شیوع بیماری کرونا، امسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: با آغاز ایام اوقات فراغت، از تمامی نوجوانان و جوانان علاقمند دعوت می شود تا در برنامه ها و کلاس های آموزشی کانون حضور فعال داشته باشند.

 

هاتفی پور اضافه کرد: گروه سرود کانون همچون گذشته، در برنامه های مختلف استانی با اجرای سرود «سلام فرمانده» به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) افزود: از برنامه های مهم اجرا شده گروه سرود، حضور در ویژه برنامه همایش خانواده کارکنان به مناسبت هفته سلامت و گود زورخانه علی بن ابیطالب(ع) اردبیل بود.

آغاز مسابقات ورزشي کانون الهادي(ع) اردبيل با شعار «ورزش، نشاط و سلامتي»

هاتفی پور خاطر نشان کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی، سعی خواهیم کرد در ایام اوقات فراغت، برای نوجوانان و جوانان برنامه های متنوعی را اجرا کنیم.