توجه به جهاد تبیین؛ بهترین راهکار عملی برای مقابله با آسیب های اجتماعی
توجه به جهاد تبيين؛ بهترين راهکار عملي براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل؛

توجه به جهاد تبیین؛ بهترین راهکار عملی برای مقابله با آسیب های اجتماعی

بحرالعلومي گفت: بهترين راهکار عملي براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي توجه به مسئله «جهاد تبيين» است که با آگاهي بخشي بين آحاد جامعه آنها را نسبت به تهاجم فرهنگي دشمنان روشنگري کنيم.
شناسه خبر : 37512 تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» در جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بهترین راهکار عملی برای مقابله با آسیب های اجتماعی توجه به مسئله «جهاد تبیین» است که با آگاهی بخشی بین آحاد جامعه آنها را نسبت به تهاجم فرهنگی دشمنان روشنگری کنیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی باید در آگاه بخشی به آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان پیش قدم باشد.

این مقام مسئول اعلام داشت: باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین»، تکلیفی است برای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد که به این امر مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: نقشه های شوم دشمنان بسیار پیچیده تر شده و باید فعالان فرهنگی نیز نسبت به این توطئه ها راهکارهای مناسب فرهنگی برای جامعه تعریف و اجرایی کنند.

بهترين راهکار عملي، توجه به مسئله «جهاد تبيين» است

سپس در ادامه جلسه «مصطفی آمون» گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان از ابتدای امسال با شروع برنامه های ماه مبارک رمضان فعالیت های قرآنی و فرهنگی خود آغاز کرده اند و این فعالیت های در برنامه های اوقات فراغت به صورت تخصصی تر ادامه خواهد یافت.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: «جهاد تبیین» نقشه راه توسعه فرهنگی و هنری کانون های مساجد است و فعالان کانون های مساجد در عملیاتی شدن آن طی سال جاری برنامه ریزی خاص مشخص کرده اند.

وی یادآور شد: 3 کانون از استان اردبیل به دلیل فعالیت های ممتاز در رواق های مختلف رویداد ملی فهما نیز فردا تجلیل می شوند که افتخار بزرگی برای استان است.