برپایی غرفه کانون‌های مساجد استان اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس
برپايي غرفه کانون‌هاي مساجد استان اردبيل در راهپيمايي روز جهاني قدس

برپایی غرفه کانون‌های مساجد استان اردبیل در راهپیمایی روز جهانی قدس

آمون گفت: همزمان با روز جهاني قدس، در مسير راهپيمايي در راستاي برگزاري برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و هنري، غرفه کانون‌هاي مساجد اردبيل در ميدان سرچشمه اردبيل برپا مي‌شود.
شناسه خبر : 37261 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

«مصطفی آمون» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با روز جهانی قدس، در مسیر راهپیمایی جهت ایجاد برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، غرفه کانون های مساجد اردبیل در میدان سرچشمه اردبیل برپا می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری الهادی (ع)، محسنین و یوسف الزهرا (عج) با موضوع فلسطین و آزادی قدس شریف در این غرفه اجرا خواهند کرد.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: از برنامه های دیگر این غرفه فرهنگی، برپایی مسابقه نقاشی کودکان، پاسخ به سئوالات و شبهات جوانان به همت فعالان کانون های مساجد اردبیل خواهد بود.

 

آمون یادآور شد: برای همدردی با مردم مظلوم فلسطین، مسابقه عکس با موبایل با موضوع راهپیمایی در روز قدس برگزار می شود که از عموم مردم دعوت می شود تا در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی تاکید کرد: حضور فعال اعضای کانون های مساجد در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت های گره کرده برای حمایت و دفاع از ملت مظلوم فلسطین جزو برنامه های راهپیمایی خواهد بود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، عموم مردم باید در راهپیمایی روز قدس برای نشان دادن وحدت ملت ایران با ملت مظلوم فلسطین شرکت کنند.

 

آمون عنوان کرد: با شعارهای«مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به همه دنیا نشان خواهیم داد که کشورهای استکباری هیچ جایگاهی در بین مسلمانان ندارند.