600 پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد
600 پرس غذاي گرم بين خانواده‌هاي نيازمند توزيع شد
به همت اعضای کانون الهادی(ع) اردبیل؛

600 پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد

هاتفي پور گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و حمايت از خانواده هاي نيازمند، 600 پرس غذاي گرم توسط اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري الهادي(ع) اردبيل تهيه و در بين محرومان توزيع شد.
شناسه خبر : 37142 تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مرتضی هاتفی پور» گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و حمایت از خانواده های نیازمند، 600 پرس غذای گرم توسط اعضای فعال کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل تهیه و در بین محرومان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: اقلام مورد نیاز این کمک مومنانه نیز به همت فعالان این کانون تهیه و طبخ آن نیز به همت فعالان کانون صورت گرفت.

 

وی اذعان داشت: جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تمامی پروتکل های بهداشتی در هنگام طبخ این غذا به صورت کامل رعایت شد.

 

هاتفی پور خاطر نشان کرد: قبل از این کار خداپسندانه، بسته های معیشتی نیز در اختیار محرومین و خانواده های نیازمند توزیع شده بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: مشارکت در برنامه های شب های قدر و برپایی محافل انس با قرآن کریم و جزءخوانی قرآن کریم از دیگر برنامه های معنوی است که به همت فعالان این کانون در مسجد آقاکاظم برگزار می شود.

 

هاتفی پور ادامه داد: با تلاش و همکاری اعضای فعال کانون و طبق عمل به منویات مقام معظم رهبری، این جهاد همدلی را برای حمایت از خانواده های نیازمند ادامه خواهیم داد.