جلسه تلاوت قرآن کریم در کانون یوسف زهرا(عج) اردبیل برگزار شد
جلسه تلاوت قرآن کريم در کانون يوسف زهرا(عج) اردبيل برگزار شد
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

جلسه تلاوت قرآن کریم در کانون یوسف زهرا(عج) اردبیل برگزار شد

جلسه تلاوت قرآن کريم به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت فعالان کانون فرهنگي هنري يوسف زهرا(عج) در مسجد حضرت رقيه(س) اردبيل با حضور علاقمندان و مسئولين برگزار شد.
شناسه خبر : 36989 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، جلسه تلاوت قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با حضور مسئولین و اعضای فعال کانون فرهنگی هنری یوسف زهرا(عج) در مسجد حضرت رقیه(س) اردبیل برگزار شد.

«مصطفی آمون» در این جلسه گفت: حضور نوجونان و جوانان در برنامه های مسجد، می تواند آنها را از آسیب های تهاجم دشمنان مصون نگه دارد. برای نقش آفرینی مساجد در عرصه های مختلف، و رسیدن به جایگاه مسجد تراز اسلامی، باید برنامه ریزی دقیق نیز صورت گیرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مساجد محل نیایش و دعا برای مؤمنان است که باید این مکان مقدس محلی برای رفع مشکلات و معضلات جامعه به کار گرفته شود.

جلسه تلاوت قرآن کريم در کانون يوسف زهرا(عج) اردبيل برگزار شد

وی یادآور شد: مسجد خانه خدا و کانون ذکر و معراج معنوی و عرصه علم، جهاد، تدبیر دنیوی و جایگاه عبادت و پایگاه سیاست است.

آمون تاکید کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» کانون های فرهنگی هنری باید اهتمام جدی برای تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی برای نوجوانان و جوانان داشته باشند.

اجرای تواشیح توسط گروه تواشیح کانون یوسف زهرا(س)، مسابقه فرهنگی و سفره افطاری و شام از بخش های دیگر این جلسه قرآنی بود.