اعلام ویژه‌برنامه‌های کانون‌های مساجد اردبیل در ولادت کریم اهل بیت/از مسابقه «مسجد محله ما» تا حمایت از نیازمندان
اعلام ويژه‌برنامه‌هاي کانون‌هاي مساجد اردبيل در ولادت کريم اهل بيت/از مسابقه «مسجد محله ما» تا حمايت از نيازمندان

اعلام ویژه‌برنامه‌های کانون‌های مساجد اردبیل در ولادت کریم اهل بیت/از مسابقه «مسجد محله ما» تا حمایت از نیازمندان

آمون گفت: برنامه‌هاي متعددي به مناسبت ولادت کريم اهل بيت(ع) در استان اردبيل برگزار مي‌شود که از جمله آنها مي‌توان به مسابقه «مسجد محله ما» و حمايت از نيازمندان اشاره داشت.
شناسه خبر : 36915 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۱

«مصطفی آمون» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت های کانون‌های مساجد استان اردبیل به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: همزمان با ولادت کریم اهل بیت(ع)، در بین الصلاتین نمازهای جماعت، مجالس جشن و سرور توسط اعضای کانون برپا می شود.

 

سرپرست ستاد فهما استان اردبیل گفت: در کانون های مساجد سطح استان، جلسات تلاوت قرآن از دیگر بخش های این مناسبت است.

 

وی خاطر نشان کرد: برای حمایت از خانواده های بی بضاعت و محروم، بسته های معیشتی با مشارکت خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

آمون اذعان داشت: اجرای گروه های هنری سرود و نمایش و پخش فیلم های مناسبتی در کانون ها و اجرای مسابقه نقاشی کودکان با موضوع «مسجد محله ما» از دیگر برنامه ها است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: از بخش های دیگر این مناسبت، برگزاری مسابقه کتابخوانی از زندگانی امام حسن(ع) و همچنین معرفی کتب توسط اعضای کانون خواهد بود.

 

آمون اضافه کرد: اعضای علاقمند کانون های مساجد با تهیه محتوا در خصوص سیره و زندگانی امام حسن المجتبی(ع) و انتشار آن در فضای مجازی فعالیت می کنند.