گسترش همکاری‌های مشترک حوزه هنری و ستاد فهما استان اردبیل در عرصه تئاتر
گسترش همکاري‌هاي مشترک حوزه هنري و ستاد فهما استان اردبيل در عرصه تئاتر

گسترش همکاری‌های مشترک حوزه هنری و ستاد فهما استان اردبیل در عرصه تئاتر

طي برگزاري نشست ميان مديران حوزه هنري و ستاد فهما استان اردبيل، نسبت به افزايش همکاري‌هاي مشترک در عرصه تئاتر تاکيد شد.
شناسه خبر : 36761 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مدیر کل حوزه هنری اردبیل با سرپرست ستاد فهما این استان دیدار کرد.

 

 «امیر رجبی» در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: ایجاد زمینه همکاری با کانون های مساجد افتخار بزرگی است تا با محوریت مساجد بتوانیم زمینه گسترش فعالیت های هنری را فراهم کنیم.

 

مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل ادامه داد: باتوجه به سابقه همکاری این دو نهاد با یکدیگر، که بیشتر در عرصه تئاتر بچه های مساجد بود باید این همکاری را در سایر زمینه ها نیز توسعه داد.

 

وی افزود: همواره شاهد این بودیم که در فعالیت های فرهنگی و هنری، فعالان کانون های مساجد پای کار بودند و توانسته اند موفقیت های بسیار خوبی را در زمینه های مختلف کسب کنند.

 

مدیر کل حوزه هنری استان افزود: مساجد ظرفیت فراوانی به منظور گسترش فعالیت های تئاتر دارند، در این راستا باید گروه های تئاتر بیشتری در مساجد استان تشکیل شود تا استعدادهای نوجوانان و جوانان در این زمینه شکوفاتر شود.

در ادامه این دیدار، «مصطفی آمون» اظهار داشت: سال گذشته، جشنواره «ایران دل» یکی از بزرگترین برنامه های شاخص فرهنگی بود که با همکاری حوزه هنری، شاهد یک تحول عظیم فرهنگی در استان بودیم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد در زمینه عمران و آبادانی پیشرفت خوبی نداشته و باید اقدامات لازم در زمینه های سیاسی، اجتماعی، هنری، فرهنگی و ورزشی با محوریت مساجد انجام شود.

 

وی ادامه داد: برنامه ها اگر با محوریت مساجد صورت گیرد شاهد رشد علمی و آموزشی نوجوانان و جوانان همراه با معنویات خواهیم بود همانطور که در دوران اوایل انقلاب همه امور اجرایی کشور در مساجد صورت می گرفت.