اعضای کانون‌های مساجد باید در جایگاه والای معرفتی قرار بگیرند تا پرچم‌دار راه شهدا باشند
اعضاي کانون‌هاي مساجد بايد در جايگاه والاي معرفتي قرار بگيرند تا پرچم‌دار راه شهدا باشند
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛

اعضای کانون‌های مساجد باید در جایگاه والای معرفتی قرار بگیرند تا پرچم‌دار راه شهدا باشند

آمون گفت: اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد آينده فرهنگي و اجتماعي کشور هستند که بايد از لحاظ تربيتي و معرفتي در جايگاه والايي قرار بگيرند تا بتواند پرچم دار راه شهدا باشند.
شناسه خبر : 36080 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مصطفی آمون» در جلسه با مدیر مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد اهل تسنن عنبران در دفتر امام جمعه به مناسبت 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های مساجد گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد آینده فرهنگی و اجتماعی کشور بوده و به دست همین نوجوانان و جوانان رقم خواهد خورد و آنها باید از لحاظ تربیتی و معرفتی در جایگاه والایی قرار بگیرند تا بتواند پرچم دار راه شهدا باشند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: نوجوانان و جوانانی که عضو کانون های مساجد هستند به عنوان سرمایه های معنوی فعالیت های فرهنگی شناخته می شوند و باید برنامه ریزی دقیق برای حضور آنها تدارک دیده شود چون آینده سازان این کشور خواهند بود.

این مقام مسئول اظهار کرد: از مهم ترین وظایف اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و حضور در صفوف جنگ نرم می باشد.

آمون گفت: آسیب های جدی در حوزه اجتماعی و فرهنگی از جبهه جنگ نرم است که باید زمینه روشنگری و هدایت در این مورد به همت اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی نظیر نبود امکانات در مناطق دورافتاده و مرزی، فعالیت های فرهنگی در این مناطق نیازمند اراده قوی‌تری است؛ مدیران کانون ها باید با نشاط و روحیه انقلابی تر وارد صحنه باشند و در راستای اجرای برنامه «جهاد تبیین» نیز که به تازگی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تکلیف بیان شده است، عمل کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد را به همه زحمت کشان فرهنگی اهل تسنن نیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم در این راه موفق و موید باشند.