کانون‌های فرهنگی هنری اهل تسنن شهرستان عنبران تجلیل شدند
کانون‌هاي فرهنگي هنري اهل تسنن شهرستان عنبران تجليل شدند
به مناسبت 18 اسفند و با حضور امام جمعه شهرستان؛

کانون‌های فرهنگی هنری اهل تسنن شهرستان عنبران تجلیل شدند

افندي مرادي گفت: در دوران جنگ هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرديد که چه شخصيت هاي مهمي از همين مساجد در صحنه هاي دفاع از ميهن اسلامي وارد ميدان عمل شدند و از کشور و ناموس خود دفاع کردند.
شناسه خبر : 36072 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، افندی «سید یاور مرادی» در مراسم تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد اهل تسنن عنبران به مناسبت فرارسیدن 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های مساجد گفت: در دوران جنگ هشت سال دفاع مقدس مشاهده کردید که چه شخصیت های مهمی از همین مساجد در صحنه های دفاع از میهن اسلامی وارد میدان عمل شدند و از کشور و ناموس خود دفاع کردند.

امام جمعه عنبران تصریح کرد: خداوند اهل مسجد را از لحاظ نیازهای دنیوی نیز پشتیبان کرده و مشکلات اجتماعی و فرهنگی نیز از طریق توسل و توکل برای اهل مسجدی برطرف خواهد شد.

وی اعلام داشت: در آیات قرآن کریم به این مورد تأکید شده که کسانی مساجد را آباد می کنند که به خدا ایمان دارند و مرزبندی نشان می دهد افراد غیرمومن در این مسیر توفیقی ندارد و کسانی که به خدا ایمان دارد توفیق حضور در فعالیت های فرهنگی مساجد را هم پیدا می کنند.

افندی مرادی تاکید کرد: همیشه ثابت شده است که سالم ترین شخصیت را اهل مسجد دارند چون کسب حلال موجب برکت زندگی می شود.

امام جمعه عنبران در ادامه ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، خاطر نشان کرد: علاوه بر افتخارآفرینی اعضای کانون های مساجد در مسائل فرهنگی هنری، در رشته های ورزشی نیز در سطح ملی و استانی رتبه کسب کرده اند که جای تقدیر دارد.