فعالیت در عرصه مسجد نیازمند انسجام در کارهای تشکیلاتی است
فعاليت در عرصه مسجد نيازمند انسجام در کارهاي تشکيلاتي است
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل؛

فعالیت در عرصه مسجد نیازمند انسجام در کارهای تشکیلاتی است

آمون گفت: فعاليت در عرصه مسجد نيازمند انسجام در کارهاي تشکيلاتي است که توانسته ايم با تلاش و همت اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به اين امر مهم دست يابيم.
شناسه خبر : 35933 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مصطفی آمون» امروز (18 اسفندماه) در برنامه تلویزیونی «تزه گون» شبکه سبلان به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: فعالیت در عرصه مسجد نیازمند انسجام در کارهای تشکیلاتی است که توانسته ایم با تلاش و همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به این امر مهم دست یابیم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالیت ها و برنامه های اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت مساجد بوده و برای اعتلای فرهنگی و هنر دینی انجام می شود.

وی ادامه داد: از مهم ترین رسالت های کانون های مساجد، احیای کارکردهای مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی است.

آمون بیان کرد: امروز 18 اسفند، بیست و نهمین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد است که عملکرد و فعالیت های این مجموعه در سامانه بچه های مسجد بارگزاری شده است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: از مهمترین رویکرد عملیاتی در عمل به منویات مقام معظم رهبری، بیانیه «گام دوم انقلاب» و «جهاد تبیین» است که باید برنامه های کانون های مساجد در این راستا قرار گیرد.

این مقام مسئول اعلام داشت: ضمن عرض تبریک فرارسیدن 18 اسفندماه، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد به همه فعالان فرهنگی و هنری کانون های مساجد، تلاش خواهیم کرد که در این رسالت عظیم فرهنگی، موفقیت های ارزشمندی را کسب کنیم.