دیدار سرپرست ستاد فهما استان اردبیل با مدیرمسئول پاسدار کانون المهدی(عج) شهرستان نمین
ديدار سرپرست ستاد فهما استان اردبيل با مديرمسئول پاسدار کانون المهدي(عج) شهرستان نمين
همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع)؛

دیدار سرپرست ستاد فهما استان اردبیل با مدیرمسئول پاسدار کانون المهدی(عج) شهرستان نمین

«مصطفي آمون» سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان اردبيل به همراه هيئت همراه همزمان با سالروز ولادت امام حسين (ع) و فرارسيدن 18 اسفند، به ديدار مدير مسئول پاسدار رفته و از زحمات وي تجليل کرد.
شناسه خبر : 35798 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به همراه هیئت همراه همزمان با سالروز ولادت امام حسین (ع) و فرارسیدن 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، به دیدار مدیر مسئول پاسدار رفته و از زحمات وی با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد.

از زحمات و تلاش های «فرهاد داداش زاده» مدیر مسئول پاسدار کانون فرهنگی هنری المهدی آبی بیگلو شهرستان نمین، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

«مصطفی آمون» در این دیدار ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره پاسداران، گفت: سپاه پاسداران از اوایل انقلاب اسلامی به عنوان پاسدار حریم انقلاب تشکیل شده و تا کنون وظایف خود را به خوبی انجام داده است که باید در جامعه مورد تجلیل قرار گیرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالیت پاسداران در برنامه های فرهنگی و تبلیغی کانون های مساجد تاثیر و برکات زیادی دارد که جا دارد از زحمات آنها قدردانی کنم.

وی ادامه داد: تجلیل از خدمات پاسداران و جانبازان طی روزهای اخیر در برنامه های کانون های مساجد برگزار می شود و از خدمات ارزشمند آنها در فعالیت های مسجدمحور قدردانی خواهد شد.