مسابقه فرازخوانی «فجر القرآن» به همت کانون شهدای اندبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود
مسابقه فرازخواني «فجر القرآن» به همت کانون شهداي اندبيل در بستر فضاي مجازي برگزار مي‌شود
به مناسبت فرارسیدن ایام دهه فجر؛

مسابقه فرازخوانی «فجر القرآن» به همت کانون شهدای اندبیل در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود

هاشمي گفت: به مناسبت فرارسيدن ايام الله دهه فجر، کانون فرهنگي هنري شهداي اندبيل شهرستان خلخال، مسابقه فرازخواني«فجر القرآن» را به صورت مجازي برگزار مي کند.
شناسه خبر : 34809 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

 «سید اسماعیل هاشمی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل شهرستان خلخال، مسابقه فرازخوانی«فجر القرآن» را به صورت مجازی برگزار می کند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل تصریح کرد: این مسابقه بصورت عمومی ویژه استان اردبیل بوده که از آیات یک تا 5 سوره مبارکه فجر برگزار می شود.


هاشمی اظهار داشت: خواهران و برادران شرکت کننده می توانند در 2 رده سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال به رقابت بپردازند.


وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان باید فیلم خود را بدون اکو و جلوه های صوتی و یکبار تکرار و تا دو نفس آیات را قرائت کنند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل افزود: شرکت کنندگان می توانند فیلم خود را از طریق آیدی darolquranandabil@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام و یا Darolquranandabil@ در شبکه اجتماعی تلگرام و یا به شماره تلفن 09143521925 در واتساپ ارسال کنند.


هاشمی با اشاره به اینکه به سه نفر از برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد، اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای اندبیل با همکاری موسسه قرآنی طلایه داران قرآن و عترت، اداره ورزش و جوانان، اداره اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد شهرستان خلخال این مسابقه قرآنی را برگزار می کند.