برندگان مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» اعلام شدند
برندگان مرحله استاني پانزدهمين دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» اعلام شدند

برندگان مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» اعلام شدند

سقاء گفت: برندگان مرحله استاني پانزدهمين دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» استان اردبيل بعد از چند روز داوري، امروز اعلام شدند.
شناسه خبر : 34775 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: برندگان مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» استان اردبیل بعد از چند روز داوری، امروز اعلام شدند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات، بیش از 700 نفر بودند که نشان از استقبال خوب اصحاب قرآن کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دارد.


این مقام مسئول ادامه داد: این دوره از مسابقات با توجه به شرایط کرونایی تمامی مراحل اطلاع رسانی و تبلیغ، ثبت نام و داری این دوره از مسابقات به صورت مجازی انجام شد.


وی تاکید کرد: در رشته قرائت برادران بالای 16 سال رسول تمجید، آرمین نعمتی و حسین سعیدی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته ترتیل بالای 16 سال محمد حبیب زاده، مرتضی یوسفی و یاسر نظری به ترتیب اول تا سوم شدند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اعلام داشت: در رشته اذان برادران بالای 16 سال پویا محرابیان، علی جابر، رضا پور محمد به ترتیب اول تا سوم و در رشته صحت قرائت نماز علی زرین کمر، هادی آقا قلیزاده و پژمان بهاری مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.


سقاء عنوان کرد: در رشته ترتیل برادران زیر 16 سال به ترتیب علی گل قاسمی، امیر رضا بحری نیا، امیر مهدی فاطمی اول تا سوم و در رشته اذان زیر 16 سال محم حسن فیاض علایی، محمد رضا زندیان و محمد رضا جدی به ترتیب اول تا سوم شدند.


وی با اشاره به اینکه خواهران نیز مشارکت خوبی در این دوره از مسابقات داشتند، اظهار داشت: در بخش خواهران نیز سولماز رمضان زاده و آیلار کامرانی در رشته قرائت بالای 16 سال به ترتیب اول و دوم شدند.


این مقام مسئول اضافه کرد: در رشته ترتیل خواهران بالای 16 سال شبنم کرامتی، فاطمه صادقی و فاطمه آقایی به ترتیب اول تا سوم و در رشته ترتیل زیر 16 سال نیز مریم صابر سیاهپوش موفق به کسب رتبه اول شد.


سقاء افزود: در رشته صحت قرائت نماز بخش خواهران نیز زهرا احمدیان، سمانه نوری و سید غزاله سیدی به ترتیب اول تا سوم شدند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: از عوامل اجرایی، هیئت داوران و از همه فعالان و همکاران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مسابقات قرآنی تلاش کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.