توزیع 100 کیلوگرم گوشت قربانی میان نیازمندان با همراهی خیرین مسجدی
توزيع 100 کيلوگرم گوشت قرباني ميان نيازمندان با همراهي خيرين مسجدي
به همت کانون الغدیر اردبیل صورت پذیرفت؛

توزیع 100 کیلوگرم گوشت قربانی میان نیازمندان با همراهی خیرین مسجدی

محمدزاده گفت: با مشارکت خيرين و اعضاي کانون فرهنگي هنري الغدير، 100 کيلوگرم گوشت قرباني بين نيازمندان و خانواده‌هاي محروم توزيع شد.
شناسه خبر : 34217 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مقصود محمدزاده» گفت: با مشارکت خیرین و اعضای کانون فرهنگی هنری الغدیر، گوشت قربانی به میزان 100 کیلوگرم جهت حمایت از نیازمندان، خانواده های محروم و آسیب دیده توزیع شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر تصریح کرد: با مشارکت مرکز نيکوکاري سابقون شهرستان اردبيل، این اقدام خداپسندانه صورت گرفت که در اختیار خانواده های محروم و نیازمند قرار گرفت.


وی ادامه داد: در توزیع و پخش این بسته های گوشت، نوجوانان و جوانان عضو کانون با استقبال خوب از این فعالیت اجتماعی مشارکت بسیار عالی داشتند.


محمدزاده اظهار داشت: از تمام خیرین و مسئولان مرکز نيکوکاري سابقون شهرستان اردبيل که در این اقدام خداپسندانه، کانون را یاری کردند، تشکر و قدردانی می کنم.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر اضافه کرد: این کانون همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بیش از 600 پرس غذای گرم نیز در بین نیازمندان به نام نامی بی بی دو عالم توزیع کرده بود.


محمدزاده افزود: به لطف خدا و با یاری و کمک فعالان عضو کانون توانستیم قدم های بلندی برای خشنودی خانواده های آسیب دیده از کرونا برداریم.