تجلیل کانون رسول اکرم (ص) اردبیل از برترین‌های مکتب شهید سلیمانی
تجليل کانون رسول اکرم (ص) اردبيل از برترين‌هاي مکتب شهيد سليماني

تجلیل کانون رسول اکرم (ص) اردبیل از برترین‌های مکتب شهید سلیمانی

صابري گفت: به مناسبت دومين سالگرد سردار دل ها، کانون فرهنگي هنري رسول اکرم (ص) اردبيل از فعالان و برترين هاي مکتب شهيد حاج قاسم سليماني با هداي جوايزي تقدير کرد.
شناسه خبر : 34121 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «قوام صابری» گفت: به مناسبت دومین سالگرد سردار دل ها، کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) اردبیل از فعالان و برترین های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با هدای جوایزی تقدیر کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) تصریح کرد: در این برنامه فرهنگی، از فعالان و برترین های مکتب سلیمانی، حلقه های صالحین و فعالان نماز و مسجد که طی سال جاری در مسجد سیدالشهدا(ع) اردبیل صورت گرفت.


وی ادامه داد: یکی از بارزترین ویژگی اخلاقی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اخلاص و تبعیت از ولایت بود که یک مکتب الگو دهنده به نوجوانان و جوانان است.


صابری خاطر نشان کرد: این برنامه فرهنگی با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهید سادات بزگوشی و کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) در مسجد سید الشهدا (ع) برپا شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) اعلام داشت: برای فراهم سازی زمینه الگوگیری نوجوانان و جوانان از مکتب سردار سلیمانی، باید ابعاد مختلف زندگانی سردار دلها برای نسل امروزی بازگویی شود.


صابری اضافه کرد: اکنون امنیت در منطقه خاورمیانه و کشور همه مرهون خدمات و جانفشانی شهدای محور مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و باید یاد و خاطره آن شهیدان را گرامی داشت.