پویش بزرگ «مرد میدان» در سطح کانون‌های مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود
پويش بزرگ «مرد ميدان» در سطح کانون‌هاي مساجد استان اردبيل برگزار مي‌شود
همزمان با سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی؛

پویش بزرگ «مرد میدان» در سطح کانون‌های مساجد استان اردبیل برگزار می‌شود

سقا از برگزاري پويش بزرگ ميثاق با شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني با عنوان «مرد ميدان» خبر داد و گفت: اين پويش در سطح کانون‌هاي مساجد استان اردبيل برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 34046 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

«نادر سقاء» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برنامه‌های ستاد فهما استان اردبیل در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پویش بزرگ میثاق با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان «مرد میدان» همزمان با سالروز شهادت سردار دلها، در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این پویش با هدف تجدید عهد و پیمان با شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقاومت در برابر دشمنان اسلام و قرآن و آمادگی خود برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه آن شهید بزرگوار است.


وی گفت: علاقمندان تا 16 دی ماه سال جاری فرصت دارند با ارسال عبارت «ما ملت شهادتیم» به سامانه پیامکی 10008940451 در این پویش مشارکت داشته باشند.


سقاء اضافه کرد: از همه اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه استان دعوت می شود تا با مشارکت در این پویش با آرمان ها و مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید پیمان ببندند.


وی با اشاره به اینکه هدف جهاد شهید سلیمانی نابود کردن باطل و شهادت در راه خدا بود، افزود: سردار دل‌ها در جایگاه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی تمام‌قد «مرد میدان» بود، مردی که برای همه آحاد جامعه یک الگوی نمونه است.