جشنواره هنری بزرگداشت «یاد سردار دل‌ها» به میزبانی کانون الزهرا (س) اردبیل برگزار می‌شود
جشنواره هنري بزرگداشت «ياد سردار دل‌ها» به ميزباني کانون الزهرا (س) اردبيل برگزار مي‌شود

جشنواره هنری بزرگداشت «یاد سردار دل‌ها» به میزبانی کانون الزهرا (س) اردبیل برگزار می‌شود

سيدي گفت: همزمان با ايام فاطميه، دهه بصيرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سليماني، کانون فرهنگي هنري الزهرا(س) اردبيل، جشنواره هنري بزرگداشت «ياد سردار دل ها» را برگزار مي‌کند.
شناسه خبر : 33877 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «سید هاشم سیدی» گفت: همزمان با ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، کانون فرهنگی هنری الزهرا(س) اردبیل، جشنواره هنری بزرگداشت «یاد سردار دل ها» را برگزار می کند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند با ارسال آثار خود در رشته های نقاشی، گرافیک، خطاطی، نماهنگ، هنرهای تجسمی، فیلم، مستند، عکس، شعر، پوستر و دلنوشته در این جشنواره شرکت کنند.


وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیت سنی برای این جشنواره مشخص نشده است، اظهار داشت: علاقمندان تا 12 دی ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره 09149541370 ارسال کنند.


سیدی خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز شهادت سردار رشید اسلام و فرمانده جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از سه اثر برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: علاقمندان جهت اطلاع از شرایط شرکت در این مسابقه می توانند از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی pirmadar_kanoon@ مراجعه کنند.


سیدی تاکید کرد: از فعالان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و عموم مردم دعوت می شود تا در این جشنواره شرکت کنند.