مانور مقابله با زلزله در کانون فرهنگی هنری شهید مطهری برگزار شد
مانور مقابله با زلزله در کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري برگزار شد

مانور مقابله با زلزله در کانون فرهنگی هنری شهید مطهری برگزار شد

مهرآوران گفت: با حضور مربيان هلال احمر و به همت مدرسه ولايت اصلاندوز، مانور مقابله با زلزله ويژه علاقمندان کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري برگزار شد.
شناسه خبر : 32744 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «قدرت الله مهرآوران» گفت: با حضور مربیان هلال احمر و به همت مدرسه ولایت اصلاندوز، مانور مقابله با زلزله ویژه علاقمندان کانون فرهنگی هنری شهید مطهری جهت بالا بردن آگاهی نوجوانان و جوانان مسجدی برگزار شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری تصریح کرد: هدف از برگزاری چنین کلاس هایی، آشنایی دانش آموزان با مخاطرات و خطرات زلزله و توصیه های ایمنی بود.


وی اعلام داشت: باتوجه به زلزله خیز بودن مناطق مختلف کشور، این مانور با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با موارد ایمنی در زمان وقوع حادثه است.


مهرآوران یادآور شد: آشنایی با چنین موارد ایمنی و کمک های اولیه، می تواند مرهمی بر زخم های حادثه دیدگان باشد تا بتوانند با اقدام مناسب بحران را مدیریت کنند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری تاکید کرد: ضمن آموزش کمک های اولیه، فرهنگ سازی در زمینه ایمنی به ویژه زمان وقوع زلزله می تواند افراد را از خطرات بزرگ نجات دهد و سعی خواهیم کرد تا دوره های تکمیلی، این دوره ها را برگزار کنیم.


مهرآوران افزود: همه افراد جامعه باید به آموزش های ایمنی بیش از پیش اهمیت داده و در زمان وقوع چنین حوادثی به آن عمل کنند.