بچه‌های مسجدی مغانسر مزار شهدا را در هفته بسیج غبارروبی کردند
بچه‌هاي مسجدي مغانسر مزار شهدا را در هفته بسيج غبارروبي کردند

بچه‌های مسجدی مغانسر مزار شهدا را در هفته بسیج غبارروبی کردند

شيرپور گفت: به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج، اعضاي علاقمند کانون فرهنگي هنري عفت به همراه جمعي از مسئولان و بسيجيان، مزار شهدا را غبارروبي و عطرافشاني کردند.
شناسه خبر : 32357 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «فاطمه شیرپور» گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، اعضای علاقمند کانون فرهنگی هنری عفت شهر مغانسر به همراه جمعی از مسئولان و بسیجیان، مزار شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و احترام به مقام والای شهدا از بخش های مهم این برنامه بود.


وی اظهار داشت: با گرامیداشت هفته بسیج، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری که به همکاری و همدلی فعالان کانون های مساجد و بسیج تأکید کرده اند، این برنامه با مشارکت بسیجیان و اعضای کانون های مساجد برگزار شده است.


شیرپور عنوان کرد: دشمنان در مبارزه با تفکر و اهداف بسیجیان، همیشه شکست خورده اند و هرگز نمی توانند این ایمان و آرمان های آنها را تضعیف کنند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت افزود: برای تقدیر از مقام متعالی بسیجیان شهر مغانسر، فعالان کانون برنامه های مختلف را تدارک دیده اند.


شیرپور خاطر نشان کرد: بسیجی یک نیروی نظامی نیست بلکه برآمده از مردم برای خدمت به مردم است.