شهرستان پارس‌آباد دوره آموزشی مربیان سفیران اجتماعی ویژه کانون‌های مساجد را برگزار کرد
شهرستان پارس‌آباد دوره آموزشي مربيان سفيران اجتماعي ويژه کانون‌هاي مساجد را برگزار کرد

شهرستان پارس‌آباد دوره آموزشی مربیان سفیران اجتماعی ویژه کانون‌های مساجد را برگزار کرد

سقاء گفت: شهرستان پارس آباد به عنوان پايلوت کشوري، دوره آموزشي مربيان سفيران اجتماعي ويژه اعضاي کانون هاي مساجد را برگزار کرد.
شناسه خبر : 31994 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: شهرستان پارس آباد به عنوان پایلوت کشوری، دوره آموزشی مربیان سفیران اجتماعی ویژه اعضای کانون های مساجد را برگزار کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مربیان شرکت کننده در این طرح با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و صیانت از حریم خانواده، در دوره های آموزشی کانون ها حضور خواهند داشت.


سقاء اضافه کرد: مربیان معرفی شده در مصاحبه حضوری و رشته های مرتبط با جامعه شناسی و روان شناسی انتخاب شده اند و امیدوار هستیم با همکاری مدیران کانون های مساجد دوره های مختلف آسیب های اجتماعی ویژه اعضای کانون های مساجد برگزار شود.


این مقام مسئول اذعان داشت: این مربیان با حضور در کانون های مساجد اقدام به برگزاری دوره های آموزشی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت خانواده خواهد بود.


وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، برگزاری این دوره آموزشی متأسفانه با تأخیر صورت گرفت که سعی می شود با تلاش مربیان و مدیران کانون های مساجد، دوره های متنوعی برگزار گردد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این دوره آموزشی با حضور اساتید برتر حوزه جامعه شناسی و روان شناسی برگزار شده که دستگاه های اجرایی همچون فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، بهزیستی شهرستان و سپاه ناحیه پارس آباد نیز در این طرح مشارکت دارند.