آثار هنرمندان ارسالی زینت بخش جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» است
آثار هنرمندان ارسالي زينت بخش جشنواره ملي هنرهاي تجسمي «ترنج» است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

آثار هنرمندان ارسالی زینت بخش جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» است

سقاء گفت: از تمامي هنرمندان دعوت مي شود ضمن حضور فعال و با ارسال آثار هنري خود، زينت بخش جشنواره ملي هنرهاي تجسمي «ترنج» باشند.
شناسه خبر : 31653 تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» در نشست شورای سیاستگذاری اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» گفت: استان اردبیل اولین جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» را همزمان با سومین رویداد ملی «فهما» در بخش های آزاد و بچه های مسجد با حضور هنرمندان برگزار می کند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره در 4 گرایش نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک (پوستر)، عکاسی با دوربین و موبایل و خوشنویسی با خط نسعلیق و ثلث است.


این مقام مسئول ادامه داد: علاقمندان و شرکت کنندگان در این جشنواره، تا پایان آبان ماه فرصت دارند در سایت به نشانی www.toranjfestival.ir آثار خود را بارگذاری کنند.


سقاء عنوان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره و یا سامانه بچه های مسجد www.bachehayemasjed.ir مراجعه کرده و یا از طریق شبکه های اجتماعی به شماره 09014021516 دنبال کنند.


وی یادآور شد: تا کنون آثار فاخر و ارزشمندی از طرف هنرمندان سراسر کشور رسیده و امید است برای دریافت بیشتر آثار، فعالیت های تبلیغاتی گسترده ای صورت گیرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار می شود.