بازدید مدیر و کارشناسان ستاد فهما اردبیل از کانون‌های مساجد پارس‌آباد
بازديد مدير و کارشناسان ستاد فهما اردبيل از کانون‌هاي مساجد پارس‌آباد

بازدید مدیر و کارشناسان ستاد فهما اردبیل از کانون‌های مساجد پارس‌آباد

همزمان با برگزاري سومين رويداد ملي «فهما» مدير و جمعي از کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌]اي مساجد استان اردبيل از فعاليت‌هاي کانون‌هاي شهرستان پارس‌آباد بازديد به عمل آوردند.
شناسه خبر : 31535 تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «نادر سقاء» گفت: همزمان با برگزاری سومین رویداد ملی «فهما» از برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان پارس آباد با حضور جمعی از کارشناسان ستاد استان بازدید به عمل آمد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برای تقویت برنامه ها و فعالیت های کانون های مساجد، این بازدید ها بصورت سالانه صورت می گیرد.


این مقام مسئول اعلام داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا این بازدیدها به صورت محدود و در زمان بندی کاهش پیک شیوع صورت گرفت تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.


سقاء خاطر نشان کرد: اطلاع از عملکرد کانون ها و ارائه بسته های فرهنگی از مهمترین محورهای این بازدید است.


وی ادامه داد: فعالان کانون های مساجد برنامه های خود را می توانند در سومین رویداد ملی «فهما» هم اکنون در 3 شبستان و 16 رواق برگزار و در قالب های مختلف را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری نمایند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان افزود: بیش از 600 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند که از این تعداد 60 درصد در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری قرار دارد.