اجرای گروه سرود «منجی عالم» کانون الهادی(ع) در شبکه استانی سبلان
اجراي گروه سرود «منجي عالم» کانون الهادي(ع) در شبکه استاني سبلان
همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی(عج)؛

اجرای گروه سرود «منجی عالم» کانون الهادی(ع) در شبکه استانی سبلان

هاتفي پور گفت: همزمان با آغاز امامت حضرت مهدي(عج)، شبکه استاني سبلان، اجراي گروه سرود «منجي عالم» کانون فرهنگي هنري الهادي(ع) اردبيل را پخش کرد.
شناسه خبر : 31220 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مرتضی هاتفی پور» گفت: همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، شبکه استانی سبلان، اجرای گروه سرود «منجی عالم» کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل را پخش کرد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: متن این سرود با موضوع ظهور و انتظار است که به همت اعضای گروه سرود این کانون از طریق شبکه استانی سبلان پخش شد.


وی ادامه داد: تعداد 12 نفر از اعضای فعال و علاقمند کانون در اجرای این کار هنری که به سرپرستی عرفان محرمی بوده مشارکت داشتند.


هاتفی پور اعلام داشت: این کار هنری تولید شده سال گذشته بوده و به سفارش بسیج هنرمندان بصورت نماهنگ اجرا شد که مورد استقبال نهادهای فرهنگی قرار گرفت.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: با اجرای این گروه سرود در مناسبت های ملی و مذهبی در میادین و خیابان های اصلی، کار هنری خود را به صورت زنده به نمایش می گذارند.


هاتفی پور اضافه کرد: حضور فعال اعضای گروه سرود در برنامه های کانون و همت در ترویج معارف اسلامی و دینی نشان از استعداد نوجوانان و جوانان در این عرصه است.