توزیع 60 بسته معیشتی به همت کانون الغدیر استان اردبیل میان نیازمندان
توزيع 60 بسته معيشتي به همت کانون الغدير استان اردبيل ميان نيازمندان
همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج)؛

توزیع 60 بسته معیشتی به همت کانون الغدیر استان اردبیل میان نیازمندان

محمدزاده گفت: به همت خيرين و اعضاي فعال کانون فرهنگي هنري الغدير همزمان با آغاز امامت حضرت مهدي (عج)، 60 بسته معيشتي تهيه و در بين نيازمندان و خانواده هاي آسيب ديده از بيماري کرونا توزيع شد.
شناسه خبر : 31193 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان اردبیل، «مقصود محمدزاده» گفت: به همت خیرین و اعضای فعال کانون فرهنگی هنری الغدیر همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، 60 بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدير تصریح کرد: اقلام تهیه شده برای این بسته های معیشتی، برنج، روغن مایع، قند، رب گوجه فرنگی، انواع حبوبات، سویا، نمک، شکر و ماکارونی شامل می شود.


وی افزود: این حرکت خداپسندانه، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان و محرومین، با مشارکت خیرین صورت گرفت.


محمدزاده اظهار داشت: این کانون برای چندمین مرحله توانسته در جهت حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا با مشارکت خیرین، بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کند.


مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدير ادامه داد: فعالان این کانون به عنوان بخشی از جامعه منتظر حضرت ولی عصر (عج) با مشارکت در این کارهای خیرخواهانه با زمزمه دعای فرج خواستار نزدیک شدن لحظات ظهور می شوند.


محمدزاده عنوان کرد: توزیع بسته های معیشتی همچنان با مشارکت خیرین ادامه خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد خانواده های بیشتری را تحت پوشش این کمک های مومنانه قرار دهیم.